shopping=)

Hemma igen med höet och halmen=) Vi överlevde trots att många inte trodde att vi skulle klara denna svåra resa;) Haha ja vet inte hur många som sa till oss att köra försiktigt och ta det lugnt innan vi åkte, men vi klarade det. Vägen dit var inte så svår att hitta trots att Olivia lurade mig att vi skulle köra av på en avfart som vi inte skulle, tur att jag inte lyssnade på henne=)

Väll där så gick vi i typ alla affärer och lite fynd gjorde vi allt;) Det var rätt svårt att inte göra fynd då det bara var rea i affärerna. 50% överallt på alla kläder typ, fattar inte att dem rear ut sommaren innan den börjat. Bra för mig, synd för dem=).

På vägen hem så började vi med ett helvvarv i rondellen;) Jag missade avfarten och Olivia sitter helt lugn och säger att där skulle vi av. Jaha säger jag och kör ett varv till haha. Rätt kul, dem bakom måste trott att vi var helt störda=). Vi stannade sedan på godisflyget för att köpa godis och sedan bar det av raka vägen hemmåt.

Nu ska jag snart sticka bort till Jönsson och grilla och titta på fotboll, hoppas att Sverige vinner. Vi får hålla tummarna! Ha en bra kväll...




Den säkra chauffören=)



Skåne..



Båda händerna på ratten;)




Framme=)




Mat på tacohouse...




Taco..



godisflyget..



Candy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0