Sol och tårta=)

Idag så har jag inte gjort många knop=) Mest legat i solen och slappat, fast jag har ju faktiskt avverkat en löprunda på sju kilometer så lite nytta har jag allt gjort. Det har varit fint väder och sol mer eller mindre hela dagen. Riktigt varmt och skönt och det har man ju inte varit bortskämd med på senaste tiden.

Fast nu så har regnet kommit ikapp igen och det öser ner ute=(. När jag körde från Hölminge så var det jättefint väder så jag hade korta shorts och linne på mig men sen när jag kom till stan så ösregnade det så folk måste tyckt att jag var konstig när jag sprang in på ICA i ösregnet i shorts haha. 

Vi har även firat Tilda idag, hon fyllde år för typ två veckor sen men hennes farbror hade inte firat henne. Så dem kom idag och det blev hemmagjord jordgubbstårta. Hur god som helst! Jag brukar aldrig gilla sockerkaksbotten men denna var "to die for" ;). *Mums*!

Innan jag stack in till stan så blev det grillat, lax och potatisknytten så jäkla gott det med=) Så idag har jag vatt bortskämmd med god mat. Tack så mycket mamma=) Nu ska jag snart sticka bort med bilen till pappa, tja så länge....



Mumma!



Söti=)



Promenix  i solen..



Här kommer regnet=(



Mat=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0