Soooool

Nu är jag färdigbränd för idag, jag har bara legat ute några timmar men man känner att solen tar hur mycket som helts. Jag känner mig som en helstekt gris ungefär. Och ikväll så har jag en känsla av att jag kommer att se ut som en också. Men det är ju så jäkla skönt att ligga i solen så man kan ju inte låta bli, det är helt perfekt värme nu också. Man blir varken svettig men ändå så fryser man inte, typ kroppstemperatur haha.

Nu håller jag på att steka kotletter, man måste ju fylla på proteinlagrena efter såhär hård träning. Pump är faktiskt riktigt roligt. Det blir vad man gör det till, jag är ju inte ett fan av styrketräning men pump är helt ok. Även om jag vill ha fart och fläkt när jag tränar så är det bra att träna riktig muskelstyrka ibland också=)

Snart väntar mat och sen blir det jobb hela kvällen...



Frulle i det gröna=)



Det blommar i min gräsmatta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0