Var är mitt shoppingsug?

Vad fasen har hänt? Jag börjar undra om jag är sjuk eller har fått i mig nått konstigt! Jag handlade bara ett linne och en bh. För mina bonuscheckar, så jag har alltså inte spenderat ett enda öre! What the heck haha. Jag gick och höll i en massa kläder i alla butiker men det slutade med att jag hängde tillbaka det men tanken att det behöver jag faktiskt inte.

Men va fasen är det för fel på mig? Nya kläder behöver man ju alltid, jag har typ fått en ängel och en djävul i mitt huvud som sitter och säger motsatsen till varandra och sen slutar det med att änglen vinner. Jaja det kanske bara är tillfälligt, den gamla Jennie är nog bara på semester och kommer snart tillbaka igen.=) Då blir det shopping haha.

Nu ska jag iallafall äta, har snott i hop lite korvochstroganooff. Mumsfillibabba så gott det ska bli. Jag är riktigt hungrig nu trots min icke shopping.=)



Fin när man blir brun=)



Såå snyggt jag älskar leopardmönstrat..



Mums vad jag är duktig på att laga mat;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0