090305

Godmorgon...En ny dag med nya möjligheter=) Jag ska snart sticka till jobbet, idag kommer det nog att bli rätt mycket så jag sitter och laddar nu. Det blir jobb mellan 9.30 och 16.30 och efter det så ska jag på poweryoga. Alla säger att jag är så stressad och verkligen behöver lugna ner mig, så nu ska jag prova detta och se om jag blir lugn. Jag kommer nog att bli stressad av att det går så sakta om jag känner mig själv haha....

Idag så kommer mina nudiejeans så Robin ska hämta dem i eftermiddag innan han börjar jobba eftersom jag inte hinner. Så ikväll när jag kommer hem så ska jag visa dem=) Dem är så snygga! Det finns ju inget snyggare än ljusa jeans på sommaren. Nu är jag är grymt sugen på den bruna mockaväskan från Lindex med fransar som jag har suktat efter nu en månad, kanske blir en sväng till Lindex senare=) 199:- är ju inte dyrt för en mockaväska, eller? Fast den är ju rätt liten. Aja vi får se nu måste jag sticka.

Ha en bra dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0