090311

Godmorgon. Nu har jag pallrat mig upp ur sängen och sitter och väntar på att Robin ska komma hem med nybakta frallor från Roddys=). Nu i två och en halv månad framåt så lär det inte bli så mycket sovmorgonar, för idag så börjar våran stegtävling. Och då kan man ju inte sova bort halva dagen, utan man får gå upp tidigt och börja samla steg!

Idag så ska jag GÅ! ner till stan och köpa hårfärg och lite dricka tills lördagens schlagerfest och sen ska jag GÅ hem igen. Sedan tänkte jag att jag skulle köra ett afropass på Träna ikväll så lite steg måste jag väll få ihop? Det är så svårt att plocka steg när man är ledig, det är så lätt att lägga sig i soffan och fastna där. Men det ska inte hända mig, jag hoppas bara att alla andra i laget också tänker så. Men det tvivlar jag på, aja jag får väll kämpa för alla. Jag ska till Prag!!! Så det så.....

Ha en fin dag=)



Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vad gott:)

2009-03-11 @ 10:12:44
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0