090314

Godmorgon eller snarare goddag=) Jag har vatt igång ett tag men inte hunnit skriva förräns nu. Jag har vatt nere på stan och handlat lite mat, men jag orkade inte gå hem så jag fick skjuts av mamma och thomas hem. Dem skrämde mig med att jag kan få stressfakturer om jag fortsätter att träna i detta tempot. Och det vill jag ju inte, jag måste ju iallafall kunna gå mina bassteg varje dag;) minst! Så jag får nog lägga in en vilodag då och då haha. För några brutna ben vill vi ju inte ha.

Så nu sitter jag och funderar på om jag vekligen ska träna idag eller inte. Knepigt beslut, jag har ju blivit lite fixerad vid dem där jäkla stegen. Men jag ska ju faktiskt dansa rumpan av mig ikväll när det är party så det ordnar väll sig ändå=)

Nu ska jag kolla på repriserna av The Hills och slappa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0