090319

Godmorgon, nu har jag vaknat upp till ännu en underbar dag=) Solen skiner och det är riktigt behagligt väder ute. Synd att man ska jobba hela dagen, men det är ju som det är. Man måste ju tjäna lite pengar. Så idag blir det jobb 9.30 till 16.30 och efter det så blir det poweryoga och sen kanske jag ska en runda till farmor ikväll.

Nu har Robin den jäveln lyft mot New York, eller han sitter iallafall i planet för dem lyfter ca klockan åtta. Så nu hör man väll inte av honom på några dagar. Men jag överlever nog=) Jag har ju ett speckat schema varje dag (som vanligt) Så jag har att göra, imon blir det jobb och i helgen blir det hölminge och jobb och lite träning såklart;). Man får ju inte slöa till nu!

Nu ska jag göra mig iordning för dagen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0