090326

Godmorgon=) Klockan är halv elva men jag har redan hunnit med att träna Bodybalance, äta frukost och plockat iordning i köket. Nu sitter jag här vid datorn och funderar på hur resten av dagen ska se ut. Jag ska iallfall hinna med en långpromenad och sedan så är det ju jobb från halv fyra till kvart i tio.

Jag lovade också Robin att ha lunchen klar när han kommer hem från golfbanan, så jag ska nog inte ha några problem att få denna dag att gå. Det blir lasagne, jag är så jäkla sugen på det, det var ett tag sen vi åt det nu. Så det ska bli gott.

Kollade på skorna från H&M som jag vill ha igår igen men om man ska beställa dem så får man dem inte förräns vecka 27! Hallå vad är det som tar så lång tid, det är ju inte förräns i mitten av juli. Så jag satsar på att hitta dem i en butik istället=) Men dem är så jäkla snygga så jag hoppas att jag hittar dem....


Så jäkla snygga, jag får hålla tummarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0