090327

Godmorgon. Idag lyser solen med sin frånvaro och istället har vi fått ett kritvitt landskap igen. *Suck* Ska det aldrig sluta snöa, nu vill vi faktiskt ha varmt! Idag är det vårmarknad här i by=) men hur motiverad är man när snön vräker ner? Nej fy sjutton, jag ska bara dit fort som attan och köpa lite godis. Brända mandlar och fudge, det är fint det.

Dagen ser ut så här: Jobb mellan 9 och 15 sedan en runda på marknaden med Robin, sedan ska vi träna och efter det laga mat. Ikväll så börjar 24-timmars innebandyn här i Ljungby så vi kanske sticker ner och kollar på den en runda med=)

Nu ska jag göra mig iordning för att ge mig ut i snörusket......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0