090328

Godmorgon.
Äntligen helg! Så jäkla skönt och jag är ledig både lördag, söndag och måndag så det är nog nytt rekord=) Så jag ska passa på att vila lite men även träna en hel del. Idag så är det först lite bandy som gäller sedan lunch med Emma och efter det en titt på en ny affär som öppnar här i Ljungby. Det är en outlet så det ska bli kul och se om det är nått att ha, brukar ju oftast vara massa skit på sånna affärer men man vet ju aldrig. Efter det så hade jag tänkt träna lite och sen är det kalas hos Robins mamma. Om jag sedan orkar så blir det  kanske utgång=)

Så ser iallafall min dag ut, späckat schema som vanligt. Men jag är ju så rastlös så jag blir galen om jag måste sitta still för länge, så det är bra att det händer nått hela tiden. Nu ska jag väcka Robin så ska vi äta frukost=)....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0