090330

Hej på er=) Nu är jag äntligen hemma efter jobb och träning. Det var väldigt tröttsamt att gå upp klockan 05.40 imorse måste jag säga haha. Och efter jobbet så blev det bodystep, så nu har jag nyss kommit hem. Jag var tvungen att slänga mig i soffan och vila lite innan dusch och matlagning. Ikväll blir det tacos det ska bli så jäkla gott, man blir så hungrig av att träna! Och Robin är också hemma ikväll så det ska bli mysigt.


Uppdatering:



Mina goda tacosar


Jag var på Vero Moda innan och lämnade tillbaka en tröja jag köpte i lördags, men jag gjorde ett nytt fynd istället som jag ska visa sen=) Hittade också ett par skitsnygga haremsjeans på Vila som jag ska ner och prova nån dag. Jag älskar harem! Och det vet jag att alla andra också gör innerst inne haha.

Nej nu är det dax för en dusch...... Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0