10000 steg

Äntligen hemma från stan, det var jobbigt att gå med alla kassarna (plus att det var lätt snöstorm). Jag var och köpte dricka till lördagens fest på bolaget och den påsen blev ju rätt tung;) och så köpte jag äntligen den där väskan på Lindex. Den bruna i mocka med fransar som jag suktat efter så länge. Det slutade med att jag gick med kassarna till Robin som var i golfhallen och så fick dem åka hem med honom.

Men jag är rätt stolt nu för jag har redan skrapat ihop 10372 steg och klockan är bara två=) Och ikväll så ska jag köra afro och kanske ett pass till så jag kommer ju lätt över 20000 steg idag. Och det är ju en bra start på tävlingen tycker jag.

Nu ska vi äta pizza som vi har bakat själva det ska bli så gott, det tar på krafterna att knata runt halva stan=)....



Såhär rosig blir man av att gå i snöstorm i två timmar=) men skönt var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0