ÅÅÅ herregud!!!

Fy sjutton vilket kaos det blev genom att ta upp alla sommarkläder från källaren, men jag hittade alla mina guldkorn från förra sommaren. Den fina jeanstunikan, dem korta jeansshortsen och alla fina färgglada tunikor. Nu ligger allt i en stor hög på golvet, det var inte mycket som blev utsorterat. Men några plagg säger jag tack och adjö till. Men allt som allt så har jag en jäkla massa fina plagg att möta sommaren -09 i=) Så nu är jag verkligen redo, nu får sommaren komma närsomhelst! Imon får jag ta tag i sommarskorna för det står två ICA kassar i källaren och väntar på mig=) I LOVE SHOES!!....

Nu ska jag nana, sov gott...




 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0