Ändring i schemat..

Det blev inga naglar hon var tvungen att sticka till sjukhuset med sin son. Så jag får göra dem imorgon istället=) Men det går ju lika bra. Så nu tänkte jag gå en runda till istället, det är så jäkla härligt väder ute och i eftermiddag så skulle det bli snöstorm så det är lika bra att passa på så länge det varar.

Efter det så har jag bokat en soltid på friskis så jag ska bli lite brun med. Jag tycker egentligen inte om att sola, det känns som att man får cancer bara av att lägga sig i ett solarie men nu känner jag att lite fräknar inte skulle sitta fel, så en gång kan väll inte göra så mycket=)

Nu ska jag gå.....



Värsta fina vädret!



Vår! =)...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötisen! :) Är allt bra med dig idag? :D



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 13:04:22
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0