Back home..

Äntligen hemma igen! Jag började vid 07.10 för att hinna med bankomaten, men det gick bra när jag väl var där. Men det tog en halvtimma så det var bra att jag var tidig. Nu sitter jag och äter rester från gårdagens grillning, jag var sketahungrig nu eftersom jag åt frukost vid 10.00 så det var ett tag sen.

Efter maten så tänker jag ta tag i städningen här hemma, vi hämtade ett skåp hos mamma i fredags som jag ska städa ur och ställa in alla våra miljoner saker i och sen behövs en rejäl städning av hela lägenheten.

Ikväll är det väll Gossip Girl och det får jag ju inte missa så jag får sikta på att vara klar då=)

Dags att sätta igång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0