Dagen efter...

Godmorgon

fy sjutton vad jag är trött idag=( Vi var inte hemma förräns halv 5 för man skulle ju ställa om klockan mitt i allt. Men det var en jäkligt rolig kväll iallafall. Först så svar vi hos Robins mamma och åt en skitgod pastagratäng. Sen så stack jag till Emelie Persson på lite partaj, Förjäkla rolig hon=) Vid typ tolv så stack vi ner till Terazza och där var det hur lång kö som helst. Men smidiga som vi är så lyckades vi tränga oss lite;) Haha. Så vi kom in direkt, där inne var det fullt ös och hur mycket folk som helst. Men det var en verkligt lyckad kväll med massa sång och dans.

Idag så klev jag upp klockan tio för jag skulle ner och träna klockan elva. Jag tänkte köra två pass men orkade inte, så nu ligger jag i soffan och äter chips istället=) Det är så det ska vara!

Ha en fin dag...



Elin slängde korken, men det finns ju lösningar på allt=)



Shot-time! Det fick bli i kaffekoppar=)



Jag posar med uppspärrade ögon. Alllt för att inte blunda=)



Jag och söta Elin..



Emelie =)



Ca, Elin och jag på ett hörn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0