Du är vad du äter...

Hemma i soffan igen=) Sitter och kollar på "du är vad du äter" och får lite ångest av att jag åt våfflor till lunch. Det hade inte Anna godkänt haha. Snart kommer Robin hem och då ska vi kolla klart på den där jädra Forest gump som vi aldrig blir klara med. Men kanske ikväll=).

Har tänkt lägga upp shoppingen som blev i måndags nu, titta och njut!



Trasiga jeans från Lindex..



Haremsbyxor från Gina Tricot. Vissa hatar dem, jag älskar dem!!



Den omtalade jeansjackan är äntligen min=)... Från Gina..



Denna fick jag hem idag, beställd från Nelly.com.. underbar färg...

Ha en fin kväll och sov så gott....

Kommentarer
Postat av: Lindha

Haha... jag är nog en av dem som ogillar harem.... men resten var snyggt!!

Mvh Lindha på TopNail

2009-03-25 @ 21:22:23
URL: http://topnail.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du fått hem min studentklänning då med??! :D

2009-03-26 @ 21:03:40
Postat av: Matillda

Snygga jeans! Var de dyra?

2009-03-28 @ 22:30:52
URL: http://endagpastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0