ELLE

Japp då var man hemkommen från jobbet och sitter med en sprillans ny ELLE tidning i knät. Dem är ju så grymt bra på grafik och utforming i den tidningen. Fina och färgglada bilder som gör att man blir på bra humör, ett riktigt vårnummer var det denna gången=) Så nu har jag kvällen räddad!

Mina jeans hade inte kommit idag så jag ska sticka ner på stan imon och hämta dem, det hade visst kommit in några andra jeans som Halle trodde att jag ville ha så jag får ta en titt innan jag bestämmer mig=)
Ska gå och byta om nu och sticka iväg på poweryoga, jag tror inte på att det är så jobbig som alla säger att det är. Men vi får väll se vad jag säger efterråt....

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0