En runda på stan..

Goddag alla glada. Nu har jag äntligen kommit till ro med datorn=) Dagen började med att jag vaknade 09.48, då blev jag väldigt stressad för jag hade lovat att ha frukosten klar klockan 10.00 när Robin kom hem från gymmet. För att vi sedan skulle ner på stan. Jag fick eld i baken och jag hade både hunnit klä på mig och göra frukost när Robin kom hem=) haha men fort gick det.

Sedan blev det en runda på stan, båda jag och älsk blev med ljusa Nudie jeans från JC. Halle är så duktig på att lura på oss kläder ;) Vi kommer bli så snygga. Imon kommer dem för dem var tvungna att beställa från ett annat JC.

Nu ska vi ta oss en löparrunda i skogen och sen i eftermiddag väntar jobb mellan 15.30 och 21.45....

Ha en fin dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0