Godmorgon

Nyvaknad och hyfsat pigg ligger jag i sängen och mornar mig. Jag vaknade för en stund sen och trodde att jag hade försovit mig, men det var ju skönt att kunna lägga sig lite igen när jag insåg att så inte var fallet=) Idag ska jag jobba mellan klockan 9.30 och 16.00 förhoppningsvis.

Egentligen är passet till klockan 16.30 men jag hade tänkt åka med Robin till Växjö idag och då måste jag gå vid klockan fyra. Jag tänkte kolla på Gina om jeansjackan har kommit in och så skulle jag vilja ha nått nytt fint till ICA festen på lördag. Vi har hyrt ett rum på Terazza där vi ska kolla på melodifestivalen och äta buffe. Sedan ska vi en trappa ner och partaja på Teresa. Så det kommer bli skitkul, det är bara det här problemet med vad man ska ha på sig. Man har ju aldrig nått snyggt i garderoben när man väl ska ut! Men det löser sig alltid. Så ser iallafall min dag ut=)

Nu ska jag äta frukost innan jag hungrar ihjäl. Ha en fin fin dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0