Grilltajm

Nu vankas det grille på Svartmesvägen 2=) Fy sjutton vad gott det ska bli. Karré med grillade grönsaker och vitlöksbröd, kan det bli bättre? Robin står ute i kylan och grillar, han är så söt. På tvn är det The Hills och det är ju inte helt fel. Ikväll är det Andra chansen men vet inte om jag ska titta, det är ju inte direkt några bra låtar. Det blir nog nån film istället. Jag är själv hemma för Robin ska till en kompis och spela PS tråkig som han är. Men dem växer väll också upp nån gång kan man ju hoppas=).

Jag var ute och sprang innan så jag känner mig så duktig nu. Och så pigg blir man, men fasen vad jobbigt det är innan man kommer iväg. Jag försökte med alla undanflykter men tog mig i kragen sen. Jag måste faktiskt bli lite vältränad nu! Haha jag är så jäkla lat hela tiden så jag måste ha en spark i baken för att komma igång.

Nu ska vi äta, jag är så jäkla hungrig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0