Hemma=)

Kom innanför dörren för en stund sen och möttes av ett jävla liv! Robin hade sina kompisar här och spelade NHL, herregud hur kan man gå in för det så mycket att man sitter och skriker halsen av sig när det blir mål? Men nu har dem iallafall gått så nu är här lugnt och skönt och jag ska snart krypa ner i sängen och sova.

Imon så väntar städning, storhandling, träning och sen kanske lite shopping;) Man måste ju belönas efter allt slit, fast det beror ju på hur duktig jag är med det andra först=) Godnatt.....




Jag imon haha...

Kommentarer
Postat av: Lindha

Hahaha..... Då får du ju ha en superbra dag, jag ska oxå cirkulera i huset idag.... Bläää... men först ska jag fixa mina naglar...

Ha det gott!! Lindha

2009-04-01 @ 09:02:52
URL: http://topnail.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste vila också.....det är viktigt!

2009-04-01 @ 09:23:26
Postat av: Annie

Jag vet precis hur de känns. Och vet precis hur dom låter. På blodigt allvar ska de vara =)

2009-04-01 @ 12:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0