Hemma i stan..

Nu sitter vi i soffan hemma hos mig och försöker att smälta maten. Det blev donken och en bigmac men pommes cola och garlicdipp. Innan vi åkte till donken så använde jag mina två slavar för kvällen åt att städa min lägenhet.=) Så nu är här så fint. Vi stack inom ICA också och köpte godis, exakt ett kilo! Så nu ska vi kränga godis och kolla på Robinson. Tilda och Olivia ligger i soffan och töntar sig och bussringer till sina kontakter, men dem växer väll också upp nån gång;) Olivia luftar sitt ben också för hon ramlade raklång ner på marken utanför McDonald och skrapade upp både ben och byxor, det var en syn haha. Men nu måste jag kolla tv....



Bigmac, mums!



Pytt och Olivia..



Gotte..



Olivia, jag och Tilda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0