hemma igen...

Nu har jag kommit hem efter min och mammas skogsrunda. Vi åkte först till Langes en affär som ligger mitt ute på vischan, där fanns bara skit (och en jäkligt snygg fred perry jacka menmen) Sen bar det av till Lejonhuset, en affär inne i Älmhult som har Odd molly, 2707 m.m men tror ni inte att dem har stängt just idag! Så jäkla typiskt, det var massa snyggt i skyltfönstret. Så det blev lite fönster shopping iallafall=)

Efter det så väntade IKEA där vi inledde med dem obligatoriska köttbullarna;). Det är nått speciellt med IKEA och köttbullar. Jag hittade lite småplock som fick följa med hem bland annat en stor glasvas, en läslampa till vardagsrummet (dock i fel färg men jag orkar inte byta), jättefint tyg som ska bli kuddar till soffan och lite annat smått och gott.

Nu ska jag titta lite på tv samtidigt som jag sortera mina sommarkläder, jag känner att det behövs innan jag köper något mer. Jag har inte så bra koll på vad jag har.

Ha en supermysig kväll.....

LERSTA Läs/ golvlampa      MALENA Metervara

Denna lampan...                                            Det understa tyget...

BLADET Vas

Vasen=) den är större i verkligheten          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0