Hemma...

Nu sitter jag i sängen och bloggar, så jäkla skönt att äntligen få sova snart. Jag fattar inte vad jag skulle upp klockan sju och göra=) Haha. Imon ska jag upp halv nio så det blir ju iallafall lite mer sömn än idag, jag ska på funktionell träning vid halv tio och efter det så får jag se vad som händer.
 
Jag börjar inte jobba förräns klockan halv fyra imon. Det blir nog en runda på stan, jag ska se om jag kan byta cooeekycklingarna som jag köpte i lördags. Jag vill bara ha gula och frostade, inte orangea. Dem ska hänga i riset och eftersom jag har rosa fjädrar så var det inte så snyggt med orangea kycklingar.

Nu ska jag äntligen krypa ner, godnatt och sov så gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0