Hölminge..

Godmiddag=) Igår så var vi hos min moster och grillade på kvällen och firade morfar, det blev kött med ungsbakad potatis och till efterrätt jättegod chokladmousse. Vi kollade på Lets Dance och jag tycker inte att rätt åkte ut! Det skulle Magnus gjort, Morgan var ju bäst!

 

Idag så har jag jobbat på att samla steg hela morgonen, jag började med att köra på mammas crosstrainer i 40 minuter och nu har jag vatt ute och gått två långa rundor i området här. Det är så mysigt att vara här ute når våren börjar komma. Solen skiner och fåglarna kvittrar och isen smälter på sjön. Nu ska jag snart äta lunch och senare i eftermiddag så ska jag, tilda och olivia åka in till stan medans mamma och Thomas ska på fest för vi ska köra dem ut sen ikväll. Så ikväll blir det donken och massa godis och tvmys med syrran och kussen=)

Puss och kram



Mollymus..



Pytt...



Egobild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0