Huvudvärk=(

Nu har jag kommit hem från jobbet och sitter här i soffan med en sådan jävla huvudvärk=( Jag har haft jätte ont i nacken sedan i går när jag vaknade och har inte fattat vad det kunde vara. Men idag på jobbet så knäckte vi nöten, det var allt Headbangande jag höll på med i lördags haha. Jag rockade loss som fasen och det satte sina spår.

Nu har jag iallafall tagit en Ipren och sitter och väntar på att den ska verka så att jag kan sticka och träna snart. Jag får ju inte missa några steg bara för att huvudet värker. Så det så! Alla är på mig på jobbet och frågar hur jag kan ha så många steg, men det är inte så svårt bara man har motivationen och vinnarskallen så klara man av att kuta hur långt som helst=)

Nu ska jag byta om och sticka iväg.....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du skulle ju ta det lite lugnare....Mamma

2009-03-17 @ 13:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0