I LOVE MY NEW PAIR OF JEANS

Ojojoj vad jeansen sitter snyggt. I AM IN LOVE! Sjukt snygga men sjukt tajta med det ska jag jobba på haha.Lite träning och lite användning och sen kommer dem att sitta som en smäck. Dem är iallafall sjukt snygga=) Dem är värda varenda öre.

Nu ska jag snart bort till pappa och äta kvällsmat och umgås. Fläskfile med mögelost skulle det bjudas på och det är ju inte helt fel. Börja faktiskt bli lite hungrig efter det hårda step passet, så nu ska jag ta på mig lite kläder och bege mig bortåt.

Ha en fin kväll...



Sjukt snygg slitning (men min kamera är ju så kass så det syns inte så bra)



Jag älskar nudie, dem har helt klart snyggast jeans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0