Jobb i charken

Idag blev det inte helt oväntat jobb igen, 9.30 till 16.30 i charken. Det är bra att kunna fler än ett område för då är det större möjlighet att få jobbtider.Så imorse så ringde Christer och väckte mig kl. åtta och jag steg upp så glatt och traskade iväg till ICA för ännu en arbetsdag. Det var faktiskt riktigt kul för att det var så länge sen jag var  charken, jag började där när jag började på ICA för snart två år sen och sen har jag inte vatt där sen den sommaren.

Nu väntar jag på att Robin ska komma hem ifrån Hestra där han har vatt och åkt skidor. Vi ska åka och handla lite mat till veckan=) Ikväll hade jag tänkt laga isterband, Robin gnällde för han tycker inte om det men jag tänker äta det iallafall. Så det så! Han får väll göra nån annan mat om det inte passar. Nu låter jag som en mamma haha.=)

Ikväll blir det slapp i soffan, jag orkar inte träna idag. Jag har tränat fem dagar i rad nu så jag känner att en vilodag inte skulle sitta fel, så det får det bli. Jag har dessutom ont i axlarna och armarna efter Forzan igår, den tog verkligen på krafterna=) Så slappe blir det......

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du låter som en mamma....:)

2009-03-09 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0