Lunch

Nu har jag gått en lång runda på ca en och en halv timme och precis ätit upp min lunch som bestod av en värmepaj från Felix=) Så nu är jag både mätt och trött i benen. Ska snart sticka till jobbet, jag är inte alls sugen=( Denna kvällstid är så jädra tråkig.

På torsdag så hade jag äntligen en dagtid men så var det en som frågade om vi kunde byta, och snäll som jag är så sa jag ja. Att jag aldrig kan säga nej, jag drar på mig både det ena och det andra utan att tänka först. Så nu har jag denna tråkiga tid två gånger denna veckan. Men aja det får la va så, denna veckan lär väll ändå gå lik fort som alla andra och snart är det måndag igen.
 
Imon är det ju iallafall första April och vi är ett steg närmare sommaren. Skönt att vara ledig då så att man slipper alla dåliga skämt från kunderna. Men dax att sticka, puss puss....



Min nyttiga lunch=)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0