Mumsig mat..

Nu är jag mätt och god=) Det blev jättegott, som alltid. Detta året ska jag grilla mycket mer än förra. Minst en gång i veckan, det är ju så jäkla gott. Men måste nog variera mig lite och inte ta karre varje gång. Fast det är lite min last med karre, det blir alltid det när jag ska grilla.

Nu ska jag äta en smarrig semla och Marabou Non stop och kolla på Hulk Hogan. Jag har blivit beroende av MTV, det är ju bara bra program där.Amerka i ett nötskal. I LIKE!! Det kanske blir lite andra chansen också jag får se, har ju redan hört alla låtar. Jag hoppas att Amy Diamond och Scotts går vidare för jag har oddsat på dem;). Jag vann förresten 266 kronor på ekpekt innan, jag är inne i ett stim nu haha. Bara vinster. 




MUMS 1 !!...



MUMS 2 !!...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0