Party=)

Det var för jäkla kul igår=) Det började med att Emma kom hit  och så började vi göra oss i ordning. Efter många om och men så var vi klara och då körde Robin ner oss till ICA där vi skulle förfesta lite i personalrummet. Det var lite segt med varken musik eller chirre. Vid klockan sju var det dax att bege oss mot Terazza, där vi först åt hamburgerbuffe och drack lite för att sedan kolla på melodifestivalen. Efter den stora skrällen när Marlen vann så var alla på G=). Vi hade ett stagedive, dans på borden och massa dåliga sångröster som skrålade. Så det var party på hög nivå, efter ett tag så gick vi ner i källaren där det var disco på Tereza. Där fortsatte vi att dansa och flamsa=) Vid det här laget så hade mina fötter börjat göra rejält ont, men jag kämpade på med dansen=)

Natten avslutade vi på Torino där vi åt pizza och sedan tog vi en taxi hem och ramlade i säng.
Men det här var en skitkul kväll som jag hoppas att vi gör om snart igen



Jag och Emma



Marlen, Anna och Anna=)



Steven, Sussi och Anne=)



Det hände nått med mitt vinglas...



Jag försöker göra RnRoll tecknet, men man skulle visst inte ha med tummen;)



Hmmm????



Katta gör stagedive=)



En sista bild på pizzan=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0