Power yoga..

Nu har jag vatt och andats lugnt och kommit ner i varv=) haha så nu är jag lugn och nervarvad. Det var jobbigt i musklerna för man stod i samma position väldigt länge så det var säkert bra träning. Men det känns inte som att man har tränat om man inte blir svettig, fast det är ju bra att komma ner i varv och så. Så jag ska fortsätta med detta men det får bli några hårda pass i veckan också....

Om en vecka ska vi börja med en tävling på ICA som går ut på att gå så långt som möjligt på 2 månader, målet är att komma till Prag. Alla som vill vara med har fått anmäla sig och sen har vi blivit indelade i lag. Alla får en stegräknare var och varje kväll så ska man fylla i på internet hur långt man har gått under dagen. Och på så sätt så kan man följa sitt lag och se hur långt man har kommit på en karta. Jag hoppas verkligen att vi vinner för vinnarlaget vinner en resa till Prag och hur kul hade inte det vatt.

Jag vill åka nånstans NU! Jäkla Robin som ska få åka till New York igen och nu när det inte är så kallt där heller som det var när vi var där. Fast helst så hade jag ju velat ha en solresa till något varmt land. Jag har inte solat på ett år sen vi va i Thailand förra januari och jag skulle ge vad som helst för två veckor där nu.

Nu ska jag fortsätta kolla på Stockholm Arlanda, det verkar vara rätt bra faktiskt=)....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0