Sambo?

Fy fasen vad tråkigt det är att sitta hemma själv, det suger rent ut sagt. Jag trodde att jag hade en sambo men tydligen inte. Jag har inte sett honom fem minuter denna veckan. Ikväll är han hos en kompiso och spelar NHL, liksom två andra kvällar denna veckan och sen så har han jobbat två kvällar. Det är ju bara så tråkigt att komma hem till en tom och (skitig) lägenhet. För städa hinner han inte för han måste träna eller göra nått annat viktigt hela tiden, men spela tv-spel det hinner han! Och om man slutar klockan tio som jag gjorde idag så kan man ju inte hitta på nått efter det, för det är för sent. Men man är ju inte trött när man är igång till så sent så sova kan man ju inte heller. Så det slutar alltid med att jag sitter själv framför tvn med datorn i knäet.

Aja nu har jag avreagerat mig lite iallafall, nu ska jag sova för imon är det fest och det ska bli för jäkla kul =)....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0