Shoppingfynd=)

Japp idag har jag gjort ett riktigt shoppingfynd! Jag har kollat på en skinnkjol hela vintern för 699:- men tyckt att det var för dyrt, sen har den vatt på halva priset för 350:- men jag tyckte fortfarande att den var för dyr. Men idag när jag gick in på Vero Moda för att lämna tillbaka den där tröjan så hade dem ett ställ där det stod "slutrea". Så jag tittade igenom det lite och där hänger skinnkjolen=) Och gissa priset!? 59 kronor !!!!! det är ju helt sjukt 59:- för en kjol som kostat 699:- är ju ett klipp. Så den fick hänga med mig hem=) Så nu är jag glad och nöjd.





Nu kollar vi på 2&1/2 men och snart så ska jag sova för jag är astrött....Godnatt...


Kommentarer
Postat av: pytt

mm vilket fynd ;) sådär snygg haha :D

2009-03-31 @ 20:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0