Sooool..

Idag har solen skinit hela dagen och givetvis så har jag varit inne och jobbat hela dagen. Jag har suttit i kassan och kollat ut på solen och längtat tills jag slutade. Så när jag äntligen gjorde det så cyklade jag hem och övertalade Robin till att gå en runda i det fina vädret. Så vi gick ner till ICA och handlade lite och så hyrde vi en film som vi ska se ikväll.

Nu håller vi på att laga plankstek som vi ska äta framför filmen. Promotion hette den, den verkar faktiskt vara rätt bra. Vi får la se=). Ikväll blir det mys för imon åker Robin iväg till New York, den lilla skiten. Jag vill määä!!

Jag får stanna hemma och hålla ställningarna och så får jag hoppas på massa presenter hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0