Städat och fint

Nu är jag äntligen färdig med städningen, man känner sig så nöjd så här efteråt när allt är så fint och rent. Jag satte även upp ett par tavellister till mina böcker samt en hängare som man kan hänga saker på i köket. Jag har också fått lite ordning i det nya skåpet. Nu ska jag äta bakpotatis med en skinkröra och sen sticka iväg och träna Forza. Jag ska gå till träningen men är inte jättesugen för det ösregnar ute:( men jag får skjuts hem av Robin när han slutar jobbet så det är ju skönt=)

Efter träningen så ska jag bara njuta av att det är så fint här hemma, för det varar aldrig så länge så man får passa på så länge det varar.

Ha en bra kväll......



Hängaren i köket..



Det nya skåpet..



Tavellisterna med böcker och skor på..



Nya fina blomman på toan som jag fick av mormor i förgår=)


Kommentarer
Postat av: Olivia :)

Nice tavellist!! =)

2009-03-12 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0