Sytant..

Hej på er=) Nu sitter jag äntligen vid datorn. Idag så har jag vatt i hölminge största delen av dagen och i eftermiddags så har jag jobbat. Nu ikväll så har jag sytt jättefina kuddar till soffan med ett skitsnyggt mönster i sprakande färger, det blev jätte bra. Jag har även sytt upp gardinerna i sovrummet, men det är inte så snyggt med röda gardiner mot en röd vägg, men det får vara så så länge=) Nu ligger jag nersjunken i soffan och kränger godiset som blev över igår och kollar på sanningens ögonblick. Jag fattar inte hur man vill vara med där, det är ju pinsamt.

Imon så ska jag upp tidigt och åka till Växjö för att hämta Robin som kommer hem då=) Så jag ska passa på att gå lite på stan också. Off course! Haha. Jag ska ju iallafall hämta jeansjackan, sen får vi väll se.

Nu ska jag sova. Godnatt.....



Min fina kudde=)..



Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!!



Mamma

2009-03-23 @ 09:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0