Vackert väder...

Godmorgon=) Ännu en dag med sol och varmt väder, nu känns det verkligen som att våren är här! Idag blir det skinnjacka som gäller och gympadojjor. Det är lika härligt varje år när man får ta fram dem vita gympadojjorna. Nu ska jag snart sticka och jobba 10-15 och efter det så ska jag raka vägen till Hölminge och gå en lång runda och sen sätta mig i solen.

Förresten så har jag fixat min jeansjacka nu! Jag ringde till Gina igår och dem hade fått hem den i strl M=) Jag blev så jäkla glad, som jag har letat efter denna jacka! Den har vatt slut överallt. Men nu är den snart min, jag ska hämta den på måndag när jag ska hämta Robin på flygplatsen i växjö=)

Nu ska jag börja gå mot jobbet, ha en super fin dag i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0