vårkänslor..

Idag har vårkänslorna slagit till ordentligt, solen lyser och det är flera plusgrader ute=) Man kan ju inte bli annat än glad när man tittar ut. Jag har precis städat köket för där såg ut som ett bombnedslag, jag hade tänkt städa hela lägenheten idag men när det är så här fint väder så vill man ju bara vara ute så vi får se hur det blir. Jag är ledig hela dagen så vi får se vad som hinns med.

Nu ska jag snart och äta lunch med mormor och morfar och efter det så ska jag träffa Robin lite innan han åker. Jag är grymt avundsjuk på honom, det är +15 grader i New York idag så det är ju nästan sommar där haha. Men det ska ju bli varmt här hemma också så jag ska nog klara mig=) Bara det inte kommer någon mer snö så är jag glad.

Nu ska jag fixa det sista innan mormor kommer.....



Dagens: Jeans från nudie, kofta från H&M, linne från JC och armband från Cocoo.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0