Växjö..

Godmorgon, nu ska jag strax sticka till Växjö och hämta Robin men även passa på att shoppa lite=) Jag vaknade tio i sju idag av att jag fick sms från Robin att dem hade landat i Sthlm. Så dem flyger därifrån ca halv elva och landar i Växjö klockan halv tolv. Så det blir en liten runda på stan innan, man får ju passa på när man är i "storstan".
 
Jag har fördrivit morgonen med att kolla på Krokodiljägaren på Animal Planet, han är ju helt galen. Men det är kul att kolla på, man vet ju att han överlever annars hade dem ju inte visat det. Fast nu är han ju iochförsig död. Men det lär dem väll inte visa på tv?

I eftermiddag  tänkte jag hinna med ett pass bodystep och ikväll ska vi till Anette (Robins mamma) och färga hennes hår. Ja så ser min dag ut nu ska jag bege mig=)....



Dagens:
Tröja -  Gina tricot
Jeans - Forever21
Halsband - Cooee
Skor- H&M

Kommentarer
Postat av: mamma

SNYGGT !!



2009-03-23 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0