090503

Godmorgon

Ligger i sängen och är sjukt trött, kom hem vid typ tre igår och vaknade klockan nio lite halvsnurrig. Men nu har jag tagit en dusch och ätit frukost så nu är det inte så farligt längre. Nu är det bara den där jädra förkylningen/allergin som är asjobbig. Jag får ju fan inte luft, bara sitter och flämtar.

Men igår var det iallafall skitkul, dock lite kallt då vi satt i Linns trädgård typ hela kvällen. Men det blev grlllning och vin till det och sedan lite marsmallows och massa chips, precis som det ska vara. Efter det så blev det stan och Tereza, riktigt roligt men typ inte en människa där. Men det är ju dem man festar med som gör festen så vi röjde med oss själva haha.

När vi skulle gå hem vid klockan två så skulle jag hämta min cykel hos Emmas pojkvän och fy fan vilket skoskav jag hade då, skyhöga klackar och en lång promenad hör inte ihop. Men en tvingade jag Jönsson att skjutsa mig på cykeln, så jag slapp iallfall cykla. Lite vingligt var det men det gick bra.

Så allt som allt så var det en superkväll...



Prille vid grillen



Mums=)..



Jag och Ems



Jöns, Linn och Prille



Halle..



Linn är  fan helt galen haha. Vem får in flest Marschmallows i munnen?



Qutie!



Halle, Jonas och Linn får avsluta denna kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0