090505

Godmorgon=)

Jag är uppe med tuppen idag igen, det var lite segare att gå upp idag än igår faktskt. Jag försöker att gå och lägga mig tidigt men det slutar alltid med att jag sitter med datorn i knät framför tvn och tittar på nått. Nu ska jag iallafall snart cykla till jobbet, jag är inte jättesugen för det ösregnar och blåser ute och är allmänt svinkallt:(. Var tog det fina sommarvädret vägen?

Efter jobbet så åker jag och mamma till Värnamo för att köpa nya glasögon, det behövs verkligen för just nu så ser jag inte så mycket samt att mina gamla är lite halvskeva också haha. Jag är ju inte så försiktig med mina saker alltid. Jag drog mig lite igår för att köpa nya för att dem kommer att kosta ca 3000 kronor och det känns tråkigt att lägga det på glasögon.
 
Jag vill hellre operera men det kostar ju typ 20000 så det är ju lite skillnad. Men som mamma sa: - En helt ny värld kommer ju att öppnas för dig! Och det har hon rätt i för nu ser jag sjukt dåligt.

Nu måste jag cykla om jag ska komma i tid, Hejsvejs...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0