090506

Hej på er!

Nu har jag anlänt till storstan igen efter en natt på landet haha. Jag ska snart börja jobba tänkte bara berätta om gårdagen först:
 
Vi åkte ju till Värnamo efter jobbet igår för att jag har tyckt att jag ser dåligt och väl där så gick vi till Specsavers där jag gick runt i typ en timma för att välja bågar. Sen hade jag en synundersökning och där visade det sig att jag hade ett litet brytningsfel men att det var så obetydligt att jag inte behövde byta glasögon. Hallåååå! då hade jag gått där och valt bågar aslänge och så skulle jag inte köpa några. Men men jag sparade ju typ 4000 kronor så jag är glad ändå, även om det vatt kul med nya bågar.

Sen åkte vi hem till Hölminge där jag stannade inatt, vi var ute och plockade Liljekonvaljer=) Dem luktar så grymt gott så jag tog hem några till min lilla lägenhet.

Nu ska jag snart till jobbet som sagt, skulle egentligen vatt med Linnea ikväll men hon var tvungen att jobba så jag ska ut till Cooee och hälsa på henne istället. Och så ska jag till Topnail och göra en soldusch!=) Ska bli spännande att prova på och se hur det är.....

 

Dem två översta skulle jag ha men det blev inget med det.



Molly mus åker cykelkorg, hon orkar nämligen inte springa så långt haha.



Snart sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0