090507

Godmorgon

Fick en shock när jag vaknade imorse, jag var lite brunare än igår eller ska jag säga orange! Mina händer och fötter ser fördjävliga ut, dem är jätte flammiga och mitt ansikte är knall oranget. Nu fattar jag varför hon sa att man skulle prova en gång innan man gjorde det för studenten eller bröllop eller nått. Nu vet jag att jag kanske ska smörja in lite mer vid fötterna och händerna nästa gång! Fan jag vet inte om jag ens kan gå till jobbet idag:/.



Vad hände? Jag skulle kanske ha duschat av mig färgen igår och inte sovit med den inatt. När jag vaknade imorse så sprang jag in i duschen i ren förskräckelse=)..



Så där snyggt va? Haha det blir till att försöka skrubba innan lördag om jag ska slippa gå i höga stövlar.

Nu har jag iallafall ätit lite frukost och druckit te för att få bukt på hostan och halsontet även om det inte verkar hjälpa. Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag innan jobbet, jag börjar ju inte förräns klockan halv fyra. Men eftersom vädret är så tråkigt så har man ju inte direkt lust att gå ut så det får väll bli slapp i soffan och framför datorn=)...



Värsta nyttig frukost..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0