090508

Godmorgon=)

Nu ligger jag i sängen och drar mig lite och kollar på The Voice, har vatt vaken sen halv sju. Jag vet i fasen varför jag inte kan sova längre. Jag har vaknat från och till hela natten och haft kramp i vaden och tårna, så jädra hemskt är det och sjukt ont gör det också. Det började redan igårkväll på jobbet men jag har ju inte gått i högklackat eller nått så jag vet inte vad som är fel.

Snart ska jag resa på mig och fixa lite frukost, är jättehungrig. Jag var på toan innan och kollade i spegeln och jag är fortfarande lika brun, har inte riktigt vant mig haha. Men det mattas snart av tror jag men jag är rädd för att det kommer bli flammigt. Men får väll smörja mig med BUS och jämna ut det då=)

Nej nu kurrar magen, dax att äta lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0