090514

Godmorgon!

Nu har jag dragit mig upp ur sängen vilket var sjukt segt  idag. Jag somnade inte förräns ca halv 2, så inatt blev det inte mycket sömn. Idag känner jag mig seg och deppig och har inte lust att göra nått alls, vill bara ligga kvar i sängen och stirra i taket hela dagen. Och vädret är helt världelöst det också, molnigt och allmänt grått och trist=(. Hoppas att denna dagen går fort så att jag får gå och lägga mig igen.

Ska jobba 9.30 till 16.00 och sen ikväll är det brostafetten, men vet inte om jag pallar att gå och titta.. Det ska dessutom bli regn i eftermiddag och kanske åska. Jag funderar på att gå och träna ikväll för nu känner jag mig nogurlunda frisk igen men får se om jag orkar. Ha de.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0