090517

Godmorgon=)

Pigg och vaken idag. Not! Fy fasen vad jag är trött, jag ville verkligen inte gå upp nu. Men jag börjar ju jobba klockan ett så jag tänkte att det var nog bäst att stiga upp i tid=) Kom hem vid lite efter tre igår och somnade nog inte  förräns närmare fyra så det bli nog en lång dag idag.

Men det var asroligt igår, först var vi på förfest hos Ida sen gick vi till Terazza där centrumföreningen hade fest. Vi var typ 60 personer varav 20 från ICA haha. Vi utgörde en stor majoritet och vi både hördes mest och syntes mest haha. Dem andra var ju typ bara tre fyre stycken från varje affär.

Nu blir det nog att ta det lugnt nästa helg och sen ladda till Rosenström den 30/5 för det kommer att bli grymt. Har för sjutton vatt ute tre helger i rad nu:S. Jag behöver vila=) Nu ska jag slänga i mig lite mat och sen ligga lite på soffan och vila lite.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0