090518

Godmorgon på er=)

Nu var det en ny vecka igen med nya möjligheter haha, jag ligger just nu i sängen oxh orkar inte gå upp. Är ledig idag så jag har bara tänkt slappa hela dagen och det är perfekt väder för det. Regnet öser ner och det är molnigt och grått. Hur skönt som helst faktiskt att inte behöva få dåligt samvete för att jag inte orkar gå ut=)

Men en ska måste jag verkligen göra och det är att fixa punkan på min cykel, just nu hänger slangen utanför däcket och det är inte bra! Haha det gick inge bra att cykla med punka. Jag funderar på att lämna in cyklen på Sandsteds för jag orkar inte fixa det själv (eller jag vet inte hur man gör okej) då blir den iallafall fixad direkt. Man är ju helt handikappad utan cykel och får gå överallt.

Nej nu tror jag att det är dax för frukost, magen  kurrar och den fick ju faktiskt bara chips till kvällsmat igår så det är ju inte så konstigt haha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0